måndag 10 maj 2010

Helgen.

Tjenare allihopa.

Var på Barnkalas i helgen. Det blev en del sötsaker. :)
Tror att jag sprang av mej det på lördagen när jag spelade lite innebandy. 1 timmas galet spring efter en bolljävel.
Sedan var det bara att åka i väg till Bauhaus och köpa nya brädor till altanen. Nu är golvet klar, men det är trappen också. Jävla vinklar. Hatar att hålla på med vinklar. Det blir bara fel hela tiden. Ja, ja, tur att man har en byggingenjör där hemma som kan förklara för en hur man skall göra.
Hoppas på att det blir klart i dag eller i morgon.

Torsdag sticker jag ner till Gotland med grabbarna. Skit vad kul det skall bli.
36 hål på fredagen, 36 hål lördagen och 18 hål söndagen. Det skall bli riktigt skönt att få komma bort lite grann.

Efter den här veckan är det bara 1 vecka kvar till jag slutar på mitt jobb. Det skall också bli skönt, men det blir nog mycket i början på det nya. Lära sig SQL server verkar vara svårt.
Försöker att läsa, men det är svårt när man inte har det framför sig eller någon som visar vad och varför dom gör på det här sättet.
Det kommer nog att gå bra.

Vikten då? Jo, efter helgens gotteparty så vägde jag mej i morse.
75,2 står vågen på. Det tycker jag är ganska bra jobbat.
Det betyder att jag har gått ner från 79,8 till 75,2. Sweeeeet.

Nu är det dax för mej att gå hem och fortsätta på altanen.

Kramar.

Inga kommentarer: