måndag 3 maj 2010

Varit lite för mycket.

Hej på er.

I dag skall jag dra i gång och blogga igen.
Det har hänt lite sen sist.
Jag har skaffat mej nytt jobb och börjar på nya den 31/5.
Kommer att börja som systemförvaltare och måste lära mej massa nya saker, fast det är bara roligt.

Sedan har jag klivit ner 4,8 kg. Det börjar märkas på mina byxor. Nu har jag bara hälften kvar.
Snart ska jag komma i gång och träna också. :)
Än så länge har jag bara lagt om min kost. Inge chips (Nästa i alla fall), Läsk blir det nästan aldrig. Försöker att käka mellanmål. Godis försöker jag hålla mej i från.
Som jag sa så skall jag börja träna snart. När jag börjar på det nya jobbet så kommer jag försöka att cykla dit. Det ligger i Liljeholmen så det borde inte ta så lång tid.

Håller på att byta ut altangolvet hemma och det ger muskler hoppas jag. :)

Har precis käkat lunch och är så där lagom mätt.
Delicie (eller vad det nu heter).

Höres snart.
Kram och puss på er alla glada.

Inga kommentarer: