måndag 29 mars 2010

Hej igen.

Tjenare allihopa.

Jag har varit offline ett tag och det beror på att jag har varit lite så där.
Dels har jag lite ont i halsen och sedan har jag lite strul på jobbet.
Återkommer lite senare med vad som händer.

Nu till det som det handlar om just nu.
Har ju lovat att inte klippa mej innan jag har gått ner 10 kg i vikt. Det löftet bröt jag i dag.
Jag får visa resultatet lite senare, har tydligen problem att ladda upp bild just nu.
Anledningen till att jag valde att klippa mej var för jag pallade inte med mitt hår. Jag tror jag aldrig har haft så långt hår tidigare, men det positiva är att nu har jag nog klivit ner 3 kg till. :P
Skojade bara, men det förstod ni nog.

Nej, ligger kvar på samma vikt som tidigare runt 77 kg. Har väl inte gjort något för att göra något åt det, men snart blir det ändring på det.
Jag skall bli av med mitt halsont och sedan se till att börja trampa på crosstrainern.
Snart kan man börja cykla också och det skall jag försöka att komma i gång med.
Maten går bra tycker jag, försöker hela tiden tänka på att inte äta för fet mat utan lite mera hälsosamt. Trillade dit i helgen med att dricka läsk, men det borde inte göra så mycket.
Lite chips blev det också. :)

Ja, ja, nu är det dax att kolla på Håkans bar och sedan blir man väl TVINGAD att kolla på Hollywood fruar. :)

Kram och puss på er alla.

Inga kommentarer: