torsdag 6 mars 2014

24/7 fitness.

Hej,

Har funderat och funderat, men nu bestämt mig.
Jag kommer att gå ifrån Sats och gå över till 24/7 fitness, vilket jag kommer att spara 300 kr per månad.
Har ju 2 träningscentrar precis där jag jobbar, vilket gör att det blir nära också och när jag tränar hemma så tränar jag på Nordic Wellness.
Jag tränar oftast helt själv så det spelar ingen roll för mig om jag tränar på Sats eller någon annat gym.
24/7 har ju också pass, så det är ju stor skillnad på pris.

Idag var jag och lunchade med en kompis så idag blev det en vilodag.
Får se om jag kan smita iväg ikväll kanske och träna.

Nu har det gått 2 månader sedan jag började hårdträna och jag har lyckats gå ner 4 kg i vikt och vet tyvärr inte midjemåttet, men jag märker på byxorna att jag har gått ner där med.
Jag är otroligt lycklig och stolt över mig själv att jag lyckas så bra. Nu är det bara att tuffa vidare på min resa.

Sköt om er.

Inga kommentarer: