fredag 4 november 2011

Helg igen.

Då var det helg igen.
Skit vad veckorna bara springer förbi.
Tyckte att det precis var måndag och svisch så är det fredag.

Imorgon blir det födelsekalas för systerdottern och sedan lite jobb på kvällen.
På söndag blir det som vanligt simskola för ungarna sedan innebandy matcher.
Känner mig fortfarande lite hängig, men tror att det ordnar upp sig till helgen.

Min datorväska gick sönder igår. Jävligt irriterande. Var och skulle byta ut den, men det visade sig att dom inte hade den i butiken.
Då frågade han om dom skulle beställa in en, men jag behöver en nu och visst jag skulle kunnat behålla den gamla tills den nya kommer, men det är riktigt oskönt att bära på en ryggsäck som väger typ 30 kg på en axel.
Så jag kollade runt och hittade en "Gola" axel variant. Nu är det bara att tömma dn lite så den inte väger så mycket.
När väskan gick sönder så föll den i backen och spräckte min dator, men den funkar fortfarande.
Har nu lagt över nästan allt jag har på datorn på servern ifall den skulle paja.

Nä, nu är det helg.
Trevlig helg och akta er för monster.
Tack för mej, hej.

Inga kommentarer: