tisdag 29 november 2011

Träning

Hej på er.

Idag var jag och tränade för första gången på 4 månader. Det kändes riktigt skönt.
Jag var på Sats Stadion. Det var dom konstigaste lokalerna jag har sett. Först går man ner en trappa för att byta om. Utanför omklädnings rummet är det fria vikter som alla "coola" killarna är. Såg ut som på gamla tiden som jag tränade. Bara muskelknuttar. Det var ju inte riktigt så att jag gick på där. Gick man upp en trappa så var det receptionen igen. Jag kliver upp en trappa till och där var löpbanden, cyklarna och trappmaskinerna. Kliver på på crosstrainern och kör lite uppvärmning. När jag sedan var klar så undrade jag var jag skulle gå för att komma till maskinerna. Jo, en trappa upp. :-) Där var maskinerna. Började köra. Sedan när jag var klar. Var det bara att gå ner igen för tre trappor. Helt sjuk lokal, men det var jäkligt fräscht. Gick sedan och köpte lunch och gick tillbaka till jobbet.

Måste bara berätta att min son har lärt sig att simma. Helt fantastiskt. Jag var tyvärr inte med, men han hade tydligen simmat 2 m typ. Stolt som en påfågel är man ju.

Nu ska jag snart kliva av bussen.
Hörs snart igen.

Tack för mej, hej!

Inga kommentarer: