tisdag 16 mars 2010

Dagens lunch.

I dag blev det Burger King. Inte så bra, men jävligt gott. Ingen läsk till, men pommes blev det.
Träffade en gammal kollega där, trodde jag. Det visade sig att det var hans en äggs tvilling. Hur jävla sjukt är inte det. Jag står i kön och ser honom. Han kollar tillbaka och jag nickar, är nästan på väg att säga något. Han kollar bort då. Jag blir lite fundersam och funderar på om det är han eller inte. Står och smyglyssnar lite och hör honom snacka och det är exakt samma tugg som honom. Så till slut frågar jag: - Visst är du Tomas? - Nä, Putte är jag, men jag har en tvillingbror som heter Tomas.
Det var första gången som jag träffade på en äggs tvillingar på det sättet.

Får se vad det blir för mellanmål idag. Går nog över till 7 eleven och köper någon frukt och yogurt.

Hörs i kväll gott folk.

2 kommentarer:

C sa...

Aja baja Micke, sådär bra lunch va?! :) Bättre du är hos oss o jobbar... ingen hamburgare som frestar!

Du som va grym o körde Crosstrainern igår...! Go go go!

Svensk Koreansk Blogg sa...

Ja, jag vet. Kommer till er imorgon så då blir det bättre.
Tack för att du pushar mej.