torsdag 18 mars 2010

Torsdag 18/3.

I dag startade jag dagen med 2 mackor med lönneberga korv och en kopp kaffe.
Mums.... vet att det inte är den bästa frukost man kan ha, men det är i alla fall utan smör.

Förmiddagen löpte på i snabb takt, mycket att göra på jobbet. (Som vanligt)
Lunchen kom lite sent, men jag åt någon thai rätt med kokosmjölk. Den var så där, men jag blev mätt i alla fall. Gick sedan till Åhléns och lämnade en dator och sedan gick jag tillbaka till jobbet.

Har nu satt mej och tagit en kopp kaffe för att om 1 eller 2 timmar börja flytta folk på jobbet.
23 datorer skall kopplas in och flyttas. Jag får väl passa på att ta mitt tränings pass då. (Hjälpa till och flytta lite tunga kartonger, typ)

Övertid lär det bli och får se vad det blir för middag.

Som jag sa i går så fyllde min dotter 2 år. Sätter ut en bild på den presenten som jag gav henne.
Kram och puss höres senare.




Inga kommentarer: