måndag 15 mars 2010

Sitter på bussen och tänker lite....
Dom andra som ska gå ner 10 pannor har ju slagit vad om en greenfee
på Bro Hof. Vad ska jag göra då?
Jo, jag ska inte klippa mej förrän jag har klivit ner 10 pannor.
Ah, vad säger ni om det?
Jag ska citera min son: Jag frågade honom om han tycker att jag ska klippa mej.
- Nej, du blir bara ful då.
Vad säger man då? Ja, barn är ärliga i alla fall.
Jag har just nu hyfsat långt hår och vad tror ni att det kommer att vara i Augusti?
Hoppas att jag kan kliva ner lite fortare än så. :)

Ska nu hem och käka min frus goda grillade kyckling och sedan upp på crosstrainern.
På tvn ikväll är det Baren Håkan som gäller.
Säga vad man vill om honom, smart är han inte, men väldigt underhållande.

Kram på er alla så ses vi imorgon lite piggare och lite lättare.

Inga kommentarer: