torsdag 18 mars 2010

Kvällen.

Jaha då var man i sängen igen.
Har jobbat i kväll till kl 21.30, när jag kom hem satte jag mej och kollade klart på Lyxfällan och sedan hoppade jag i säng.
Middagen bestod av Pizza och några öl. Gott, men jag vet inte nyttigt. Tur att det var varmt så man svettades lite i alla fall.
Vi flyttade 23 prsoner i kväll. Jag trodde att elektikerna skulle dra fram uttagen till borden, men tji fick jag.
Så det blev mer än vad jag hade räknat med, men det gick ganska fort ändå.

Detta var första gången som jag har varit med om att chefer jobbar i stället för dom anställda.
Vi var jag och 4 tjejer som jobbade. När jag sa det till min fru undrade hon om dom också var under bordet som jag. :)

Nä, nu ska jag sova så att man orkar med morgon dagen.

Puss och kram på er alla så ses vi i morgon lite tröttare och lite tyngre. ;)

1 kommentar:

Helena sa...

10 kilo ner var det eller...? Skippa pizzan, det är mitt tips... ;)