torsdag 20 oktober 2011

Dagen över.

Hej,

Jaha, då har denna arbetsdag passerat.
Sitter på bussen hem och tänker lite på hur kort livet kan vara.
Fick reda på för några dagar sedan att en fd. kollega har dött. Hon var inte speciellt gammal.
Visst är det konstigt hur kort livet kan vara? Har bara ett tips till alla. Lev livet i nuet.

Ok nu till dagens arbets insatts.
Jag kom in på kontoret och hann sitta i ungefär 45 min innan det var dags för första mötet.
Mötet höll på till kl. 12. Hann slänga i mej lunchen innan nästa möte. Mötet började kl. 12.30 och höll på till 14.00.
Efter mötet har jag suttit och knåpat på en processbekrivning. Helt plötsligt kollade jag på klockan och skit det var dags att dra hem.
Ikväll ska min son på sin första klassfest. Han är helt hypad för det. Förstår honom.
Dom klassfester man själv gick på var det mycket dans och väntan på tryckar låtar så man kunde bjuda upp tjejerna. Eller vad säger ni?
Hmm, kanske inte blir så på min sons klassfest. Han är ju bara 6 år. :-)
En avstickare Mix megapol appen är helt värdelös. Den slutar att fungera helt plötsligt och vägrar komma igång igen.
Ok, en avstickare som sagt.
Ikväll ska jag vara med min dotter och det ska bli kul. Senare blir den innebandy träning.
Idag kommer vi bli riktigt många så det ska bli kul. Högt tempo hoppas jag.

Nä, nu är det snart dags att kliva av bussen.
Ha en skön kväll allihopa.

Tack för mej, Hej. (vet att det är fult att ta någon annans avslunings fras, men tycker den är bra. Tack Anders för den.)

Inga kommentarer: