tisdag 18 oktober 2011

Tisdag avklarad.

Jaha, då var tisdagen avklarad. Ibland undrar jag vart dagarna tar vägen.
Idag så hann jag sitta på min plats i ungefär 1 timma sedan var det möte till kl 16.00.
Gick sedan tillbaka till min plats och läste och svarade på lite mejl sedan var det dags att gå hem.
Konstigt att dagarna går så fort.

En annan grej som är lustigt är att alla har så jäkla bråttom. När man står och väntar på tunnelbanan så ser man människor som springer för att dom ska till sista vagnen eller första vagnen. Sedan när man ska kliva på så finns det dom som alltid ska stå mitt framför dörrarna fast dom vet att folk ska kliva av. Sedan när man ska på så är det dom som ska trängas sej på. VI SKA FÖR FAN MED SAMMA TUNNELBANA. DU KOMMER INTE FORTARE FRAM FÖR ATT DU TRÄNGER DEJ. När man sedan ska kliva av så är det samma jävla folk som ska tränga sej av också. När man sedan kommer upp till gröna linjen så ser man dom som har trängt sej stå och vänta. HA, HA, nöjd att du stressa?
Sedan är det samma procedur igen. Tränga sej på och tränga sej av och inte nog med det utan när jag kommer till bussen så verkar det som att djungenslag har börjat gälla. Inget kö system utan först fram till dörrarna får gå på först. Varför, jo det regnar och folk vill inte bli blöta.
HUR FAN GÖR DOM I DUSCHEN? Står dom med paraply eller.
Ja, ja, nu är det kväll och dags att ställa sej på crosstrainer och träna.

Tack för mej, Hej.

Inga kommentarer: