tisdag 18 oktober 2011

Dags att uppdatera lite.

Hej igen,

nu kör vi igen.
Jag har bytt jobb som dom flesta vet.
Hur kul som helst. Har gått och blivit konslut. Det man kommer ihåg är ju Veiron i ottan: Är du konslut eller? (dock med Göteborgs dialekt.)
Sitter på ett uppdrag just nu som är riktigt kul.

Nu till något helt annat, har slutat spela innebandy i Draupner, men är där och hälsar på lite.
Tränar ibland med dom och spelade i helgen match med dom.
Vi vann med 9-5 över Tyresö. Vi spelade grymt och jag hade en grym dag. Lyckades med lite tok räddningar och hade som sagt en grym dag i målet.
Annars brukar jag spela i SIL. (Svenska Innebandy Ligan)
Det är grymt kul. Står även där i mål och jag ledde Assistligan ett tag. Är just nu på andra plats, men är bara 2 assist ifrån så snart är jag tillbaka. ;-)

Nu ska jag kliva av min station
Ses snart allihopa.
Tack för mej, hej.

Inga kommentarer: