onsdag 19 februari 2014

Bowling!

Hej,

igår pumpade jag biceps, rygg och lår på gymmet.
Först körde jag curlstången, sedan dragmaskinen och efter det körde jag marklyft och sedan benpress.
När jag kom till benpressen började jag uppvärmningen och det kändes grymt, fortsatte att lyfta på vikter och kom upp till 160 kg. Började känna lite krampkänning i låren, men tänkte jag kör.
Det slutade med att jag körde 3 x 8 på 160 kg, gick sedan ner till 80 kg för att varva ner.
Sedan skulle jag "studsa" upp och känner typ hur benen bara viker sig. Det tog ett tag innan jag kom upp, men lyckades till slut.
Jag skall inte köra ben idag. :-)

Igår var vi och spelade bowling med gympakillarna. Shit vad duktiga dom är. Kul att se vad roligt dom hade.

Idag skall jag ner till gymmet och se vad det blir för träning. Kanske kan vara dags att lägga upp lite schema för veckan, eller? ;-)

Hörs!!

Inga kommentarer: