onsdag 26 februari 2014

Fokus!!

Hej,

kanske jag skall börja sätta upp ett schema för veckans dagar så jag vet vad jag skall koncentrera mig på. :-)
Det är viktigt med fokus, man borde egentligen veta innan man går ner till gymmet vad man skall träna, istället för att man står där nere som ett fån och funderar.
Så klart det kan ändras under dagen, men man kanske skall tänka lite och få till ett bra schema.
Vad har ni för tankar?

Körde ett pass med crosstrainer och det var riktigt bra, efteråt körde jag lite rygg. (Bara 1 övning)
Allvarligt måste vissa personer lukta ingrodd svett hela tiden? Tvättar man inte kläderna efteråt?
Jag ser alltid till att ha nytvättade kläder. Fan man spyr ju nästan när en sådan "luktis" hamnar bredvid en själv.

Gick sedan och käkade på min favorit restaurang. Thaimat.
Det är ett litet hak som serverar i matlådor och papptallrikar. Vilket gör att det är billigare än alla andra ställen. 69 kr per lunch. Grymt bra pris måste jag säga. Det är ju nästan så att man får 3 luncher istället för 2 och det gör väl mycket i plånboken.

Nu till något helt annat, Haninge GK har öppnat upp blå 9 håls slinga. Det måste vara något sorts rekord eller? Februari öppnar man upp golfbana i Stockholm.
Fasen vad kul och grädde på moset är att jag bytte klubb tills i år så jag har Haninge GK som min hemmaklubb. Hoppas på att köra premiären i helgen.

Ha en skön dag allihopa!!

Inga kommentarer: