onsdag 5 februari 2014

Vår!!

Hej på er,

Jag fortsätter min nedåt gående trend i positiv bemärkelse.
Januari gav mig 3 kg i viktnedgång och 4 cm smalare i midjan.
Nu är det bara att fortsätta så kommer det att gå hela vägen ner till 70 kg och magrutor. :-)

Visst börjar det bli härligt där ute? Det känns verkligen som vår. Jag håller verkligen tummarna för att det håller sig så här för jag är riktigt trött på kylan. JAG VILL UT OCH GOLFA. ;-)

Det har öppnat ett nytt gym här i Haninge som heter Nordic Wellness. Jag var där för frun ville skaffa ett kort. Själv kör jag på Sats, men när jag såg detta och fick ett otroligt bra erbjudande så kunde jag inte motstå utan jag tecknade upp mig också. Så nu har jag 2 gym att gå till.

Ta det lugnt där ute mina vänner.
Så hörs vi snart.


Inga kommentarer: