tisdag 18 februari 2014

Tillbaka efter magsjuka.

Hej,

äntligen är jag frisk och kan börja träna igen.
Igår körde jag för första gången efter 1 vecka magsjuka och knapp någon käk.
Levde på blåbärssoppa och vitt bröd.
Tur att det fanns OS och kolla på istället för någon dålig serie som har gått i hundra år. :-)

Under min magsjukeperiod så gick jag ner 3 kg till, men det kan man inte riktigt räkna med, men man kan ju försöka att hålla något i alla fall.
Ni som följer mig på Instagram har ju sett min bild och det har ju hänt lite.
Har en kompis som sa att runt ½ kg per vecka är ett bra mått och försöka hålla sig till och det är väl det som man skall försöka med.

Igår körde jag crosstrainern i runt 30-40 min och sedan lite styrketräning.
Kunde igår börja köra lite bröst och kom igång med snebänk. Kändes grymt bra faktiskt.
Skall ta det lite lugnt, men man är ju sugen på att börja trycka lite mer.

Kommer gå ner till gymmet i dag också och tänkte bara köra styrka.


Ha det bäst allihopa.

Inga kommentarer: