måndag 24 februari 2014

OS slut!!

Hej,

Jaha, då var OS slut efter 2 veckor. Vilket antiklimax det var igår med hockeyn. Tråkigt att dom spelade dåligt, men det var bara att lyfta på hatten till Kanada dom var snäppet bättre.
Man kan skylla på att Bäckström inte var med, men, men det finns alltid bortförklaringar.

Till min träning, i helgen var jag med frun och tränade på Nordic Wellness i Haninge.
Det är grymt fräscht och skön stämning, jag borde lära mig att koncentrera mig mer på mig själv än andra. Ibland kommer jag på mig själv bli störd för att någon går förbi eller råkar stå för nära mig eller liknande.
Det gick grymt bra i alla fall. Har börjat komma tillbaka med bröstträningen och kan nu börja köra bänk och snebänk. Känns riktigt skönt. Körde även biceps och kunde pressa dom ordentligt i helgen. Kul att det börjar ge resultat.

Snart skall jag ner till gymmet igen och köra.
Får se vad det blir, troligen crosstrainern eller cykling.

Efter min magsjuka har jag faktiskt kunna hålla mig där nere som jag halkade ner till.
75 kg är jag nere i nu. Började året på c:a 80 kg så jag är grymt nöjd.
Nu är det bara att ånga på i samma takt så skall vi se att jag inte behöver använda vassen i år. :-)

Ha det bäst allihopa.

Inga kommentarer: