fredag 31 januari 2014

Åter igen helg!

Hej på er,

I morse var jag så jäkla trött, men vad skall man göra när man har ett jobb man måste gå till?
I går körde jag hem en kompis efter ett möte vid 20 tiden, sedan drog jag och tränade.
Eftersom jag inte kan springa längre så satte jag mig på cykeln i 30 min och efter det körde jag styrketräning i 30 min. När jag sedan ställde mig i duschen så insåg jag att jag har fått ordentliga skavsår mellan benen. Inte så jäkla skönt, men det är bara att tuta på.
Snygg va?
Så trött var jag efter träningen.
I dag på lunchen drog jag ner till gymmet och skulle köra ett Shape pass. Det brukar vara en tjej som heter Rebecka som leder passet, men i dag var hon inte där så det var en annan som ledde passet.
Det var mycket jobbigare, hon körde mycket core och det är jag inte alls stark i. Jag behöver träna ordentligt med mage och rygg och sidfläsket.

Ikväll är det bara att krascha i soffan med ett gott glas vin. Shit vad jag längtar tills dess.

Ha en super härlig helg.

Inga kommentarer: