måndag 13 januari 2014

1 vecka.

Halloj,

Nu har det gått 1 vecka sedan jag vägde in mig på 80,4.
I morse så vägde jag mig och vågen hamnade på 79,0.
Vaaaa, vad sägs om det 1,4 på 1 vecka. Helt ok.
Nu är det bara att kämpa vidare, men nu har jag fattat vad som behövdes. SLUTA ÄTA SKIT!!

I helgen var vi och käkade middag hos våra trevliga vänner. Riktigt god mat och trevligt snack. Så kom vi till efterrätten. Vitchoklad mousse med mango och passionsfruktssås. Den var riktigt smarrig. Jag och V har ju vadet och tänka på, men vi sa att detta var undantaget. Vilken jäkla tur, för den här skulle jag inte vilja vara utan.
Min last vet ni redan, men jag har fått reda på V´s last. Ben & Jerry glass. Ha, ha, när vi närmar oss 3 månaders gränsen så får vi se vad som kan dyka upp kanske. ;-P
Vi satte nu belöning och straff för vadet. 200 kr i straff för den som inte klarar det och belöningen blir att våra respektive bjuder ut oss på middag. V´s man var inte så glad över det. Vi får väl se om han mjuknar upp lite. Kanske får försöka sporra honom lite också.

Träningsfri helg, eftersom jag körde hårt 6 dagar i rad.
Men nu är det dags igen. På´t bara. Minst 30 min löpband och sedan någon styrkeövning.

Nu tutar vi och kör.
Kram på er.

Inga kommentarer: