fredag 17 januari 2014

Vilodag!

Hej på er,

Idag vaknade jag hur trött som helst, men det vara bara att stiga upp och fejsa dagen. (säkert som alla andra.) Idag skulle ju dottern med till jobbet.
Upp käka frulle och sedan fixa oss i ordning och dra iväg.

Idag blir det ingen träning, sköööönt för idag är jag riktigt trött både i ben och kropp.
Jag har någon jäkla nerv eller muskel i axeln som har gjort ont i veckor nu. Kan inte köra hantelpress eller axelpress med hantlar, vilket är riktigt frustrerande. Nu när jag har kommit gång och träna ordentligt så kan jag inte pressa på som jag vill.
Jag har fått hjälp av en kompis som är utbildad sjukgymnast och han har gett mig lite tips på övningar, men det är så sjukt svårt att vänta tills axeln blir bra igen. Det är bara att hålla ut.

I helgen får det bli ett träningspass i alla fall. Får se om det blir imorgon eller på söndag.
Annars har vi inget planerat vilket är riktigt skönt och jag hoppas att jag kan få sova ut ordentligt imorgon.

Om jag tittar ut genom fönstret på jobbet ser det ut som vi bor i en snökula, ni vet en sån som man skakar och så blir det värsta snöfallet. Precis så är det utanför, vackert, men jäkligt onödigt. :-)

Idag borde jag få mina tights, det skall bli riktigt spännande och se om dom fungerar som en del har sagt till mig. Behöver få lite återhämning i benen.

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt skön helg så hörs vi av.
Kramar!!

Inga kommentarer: