fredag 24 januari 2014

Snart helg!!

Hej på er alla glada,

Snart är det helg. Visst skall det bli skönt.
Körde precis ett Shape pass på 55 min. Shit vad jag är svag i mina magmuskler, jag är tveksam till om jag har några överhuvudtaget. Men det är bara att köra på, någon gång borde det väl dom komma fram, eller?

Blir en lugn kväll med familjen, troligen blir det att kolla på Fångarna på fortet och sedan lär man väl somna i soffan som man brukar.
Imorgon tänkte jag dra och träna på förmiddagen och på eftermiddagen blir det födelsedagsfika med föräldrar och svärföräldrar. På kvällen skall vi iväg till våra kompisar och käka god middag.
Det ska bli riktigt kul. Vi brukar ha trevliga middagar ihop.

Jag tänkte lägga upp en bild på mig i början av januari och sedan så tänkte jag lägga upp en bild varje månad för att ni/jag skall kunna se förändringen. (Om det blir någon. :-))

Det är magen som skall bort, sedan bulla på musklerna.

Ha en riktigt skön helg allihopa.


Inga kommentarer: