onsdag 15 januari 2014

Löpbandet!

Tjenare alla vänner!

Är det inte lite lustigt att när man kommer till gymmet och det är fullt på löpbanden att man står och väntar?
Jag har råkat ut för att att löpbanden är fulla, men då gör jag oftast något annat, typ crosstrainer eller cykel eller går och styrketränar, men vissa kan stå där och vänta i en kvart. Ja, jag vet, en KVART!!
Jag är inte den som är den och det är deras tid, men ändå.

Ja, ja, jag sprang idag och det gick bra i alla fall. Har börjat öka tempot lite nu. Ligger på 9.2 i tempo, det är väl helt ok? Sprang idag 5.38 km, personbästa och gjorde av med 455 kcal också personbästa. Det är ju kul att det ökar.
Har beställt ett bara tights, ja, ja, vissa kanske inte passar i tights, men jag hoppas att jag gör det. :-)
2XU kompression tights, det sägs att det skall hjälpa till med återhämtningen för musklerna. Vi får väl se om det stämmer.
Har dock inte fått dom ännu, men fick just i skrivande stund ett mail som sa att dom var på väg.
Ni får ett utlåtande och en fin bild på mig i tights. (Varken om ni vill eller inte.)

Vi ses och hörs allihopa.

Inga kommentarer: