onsdag 22 januari 2014

Vilodag!

Hej, hej,

idag tänkte jag ta en vilodag. Känns som det kan behövas.
Igår var jag hos mina föräldrar och blev bjuden på middag. Mina barn och min mamma bakade tårta, men jag fick tyvärr avstå. Den såg riktigt smarrig ut.

Igår testade jag en ny app (för mig), Run keeper. Jag har använt Polar Beat och den räknar ut min kcal förbrukning även fast jag inte springer ute och det gör inte Run keeper, så jag skall gå tillbaka till Polar Beat.
Använder mig av bluetooth pulsband, fungerar hur bra som helst.
Igår körde jag ett pass där jag höjde min hastighet till 9,4 och sprang 5,4 km. Det går sakta men säkert uppåt. Har ett mål att komma ner till 5 min per km. Det skulle betyda att jag skulle komma c:a 7 km på 35 min. Jag skall fixa det till sommaren i alla fall. :-)

Skall ut och käka lunch med en gammal kollega i dag. Det skall bli riktigt trevligt.

Höres imorgon.

Inga kommentarer: