torsdag 16 januari 2014

Tunga ben!

Hej på er,

Idag på gymmet var det trögt att komma igång.
Efter att har kört löppass och benpress på måndag, Shapepass på tisdag, löppass onsdag och löppass idag så var/är mina ben väldigt möra. Imorgon tänkte jag vila, det skall bli skönt.
Idag tog jag återigen rekord på löpbandet. Satte upp hastigheten på 9,5 och höll den i 33 min.
Kom hela 5,5 km. Jag har aldrig varit mycket för löpning, men det kanske visar sig att det är rätt att köra. :-)

Idag blev jag trött på kylan. Är det skönt eller? Kylan har varit här i 2 veckor eller mindre och jag är redan trött på den. Jag vill ha värme och sol och gröna golfbanor. :-)

Nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt för att hjälpa till med sonens gymnastik.
Imorgon kommer dottern följa med mig till jobbet så vi får väl se hur det går. :-)
Det brukar gå bra.

Krama varandra i mörkret.

Inga kommentarer: